lördag 2 juni 2012

Festligheter

Fredagen bjöd på underbart god mat,
vi var på The Pub i Kristinehamn.
Jag Pierre Nicole Carro Emil o Lukaz.

Vi firade Morsdag, eftersom det inte passade i söndags.
Jag fick bakbok, liljor, 2 st halsband.


Så blev jag bjuden på Black Rock,
Fläskfilé, bea o strips.
Stenen är 460 grader varm :)


Lukaz fick strips o korv.


Lukaz charmade personalen, så han fick glass.
Han vinkade, flörtade, slängde slängkyssar med personalen.
Han är underbar min lilla mini Pierre.




Idag var det loppis hemma hos Anna,
Madde är en favorit till lulleman,
han blir så lycklig när han får se henne.
Och hon ställer verkligen upp för han, hon är allt söt den tjejen.


I en carport stod en traktor som lulle fick se,
Nicole lyfte in han, dagen var räddad.
Jag älskar min lille prins.
När loppisen var över ringde B-M och bjöd oss alla på mat.
Mig, Leffe, Nicole, Anna, Madde, Pierre, Carro, Lukaz, Bror o Tore..

Hon är allt bra snäll den där B-M.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar