måndag 4 juni 2012

Heja Hanna

I går kväll satt jag och kollade på finalen av Big Brother,
förresten jag har sett alla 106 avsnitt.
Hanna Johansson från Filipstad/Lesjöfors vann 500 000 kr.


Hon är ensamstående mor till 2 killar, så himla kul för henne.

Hennes mamma som kallas Pillan är en god vän till mig,
vi har gått samma klass i 9 år, sen har vi hållit kontakten med varandra.
Vi umgicks alltid i skolan.


Stora Grattis kramar till Hanna o familjen.


På dagen i går hade jag Tova på besök.
Hon plockade Lupiner och satte på Ronja o Skrållans grav.

Det är alltid en lycka när hon kommer,hon är så himla go den tjejen.
Vi trivs bra tillsammans.
skrattar o busar hela tiden.

I dag besökte jag min sambo på jobbet.
Fin arbetsplats !!!!!

Han sätter upp staket runt alla gruvhål som uppkommit under åren.

  Stället heter Hjärtebo.
Den här vackra solstolen stod i gräset, frun i huset
 sa att det var en gammal Grythyttan möbel.

Den skulle allt jag vilja ha i min trädgård.



Små vita knopp klara för att snart slå ut på ett gammalt Oxelträd.

Nästan alltid får man gosa sig.
Livet är härligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar