måndag 8 augusti 2011

Underbar helg !!!


Helgen har varit riktigt bra....
I fredags hälsade jag och Tova på Camilla....

Lördag fiskade jag o Leffe...och det gick ju bra för mig som ni kan se :)


Det är påfrestande att alltid vara bäst...
2 - 3 - 5 kg vägde dom.....


Leffe hjälpte väl till med hugg kroken så att jag fick upp dom...


Värmlands stövarklubb hade utställning i lördags i Nordmark.....
jag var dit med ett pris som jag lovat sen länge tillbaka....

det kändes riktigt märkligt att vara där......
jag har sånt hat inom mig mot en del i klubben...

jag stannade inte lång stund...det var bara jobbigt....

Söndag var jag till min underbara dotter Nicole.....
med var min älskade nalle...(sonen Pierre) Carro och
lilla krutten som jag kallar Lukaz för.....

jag är en stolt farmor kan jag säga...


jag älskar att umgås med mina barn...
dom bryr sig verkligen om sin mor och styvfar...
det är som det ska vara...

Nu ska jag iväg o fixa mitt hår....
får se hur det blir.....

Ha det så bra där ute...
krama varandra....

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar