tisdag 2 augusti 2011

Tillbaka !!!

Jag lovade att vara tillbaka för nästan en månad sedan...
men det blev inte så pga en massa saker....
Jag är en funderare ja !!!
Tar åt mig av saker ..alldeles för mycket tror jag nog...

Men jag gillar inte folk som först ska vara så fina emot en...
och sen så är dom bara ett falskt helvete....

Mitt älskade barnbarn har fått sin första tand..
och den andra är på väg.....
jag tog en bild när Lukaz har sin hand i Carros hand....
underbart....


Han är så underbar den lilla gossen...och så snäll....
Det känns skönt..när det är första barnet för dom....

Jag har börjat redigera många av mina bilder i svart/vitt...
det blir så snyggt.....
Tog detta på min dotter Nicole o Lukaz...


Lukaz ser ut att njuta i fasters knä ...
Jag älskar verkligen när vi alla kan vara tillsammans....

Man ska ta hand om varandra och njuta....
I morgon kan det vara försent....

23 juli var jag bröllopsfotograf i Karlstad domkyrka...
Ingrid o David gifte sig...vänner till Nicole...

Det är så kul att få göra en sådan sak....
att få vara med i det ögonblicket när någon blir man o hustru...
och jag får ha den bästa platsen i kyrkan...
eftersom jag ska fota paret...


Nu ska jag försöka att uppdatera sidan varje dag.....
hoppas du har längtat efter mig...
Gosiga kramar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar