söndag 14 augusti 2011

Söndag !!!

Då var det söndag igen...jisses va fort det går...


Herr Karl-Johan !!!!

I torsdags kom Tova till mig och sov över...
på fredag förmidda åkte vi till en bekant i Kristinehamn...
Jag skulle fotografera ormar...kanske även hålla i någon...


Klart att jag höll i några....det var riktigt häftigt...
Dom kändes helt annorlunda mot vad ja trott...
Jisses vilka muskler det var i gossen..
KUNGSBOA

Leif åkte iväg med husvagnen i fredags för att fiska hela helgen....
jag var hos han på lördagen...men det nappa inget på dagen..

Men han hade fått några fina Abborrar i nätet..


Denna var på 6 hg....

Lördag var det Barilla dagen på stan...
Jag var ner och lyssnade på Starboys..dom var riktigt bra...

Där träffa jag Anna o Tore...dom bjöd hem mig på Havskräftor...
det hade jag inte ätit på 30 år....
gick att äta men jag föredrar signal el flodkräfta...

Men det spelar ingen roll..alltid lika trevligt att umgås med denna släkt...



Jag avslutar detta med vackra rosor....
mitt barnbarn är på väg och han är viktigare än allt annat just nu...

Jag älskar lilla Lukaz




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar