onsdag 3 augusti 2011

Flytten !!!

I dag har jag hjälpt mitt goa kusinbarn Frida med flyttning.....
hon har fått sin första lägenhet på Telegatan...
dörren brevid där min mamma o pappa bodde och dog...

Båda två dog i lägenheten samma år...
pappa i februari och mamma i juli...
Det var många minnen som passerade mitt huvud när jag gick in igenom porten...


En del positiva..men på slutet mest negativa....
det är nu 11 år sedan min pappa fick en hjärtsmäll....:((

Mammas hjärta stannade också...men för hennes del så var hela kroppen slut..
hon har supit under hela min uppväxt, vad jag kan komma ihåg...
Jag saknar inte henne någonting...hon har förstört mitt liv...

Jag vet att många tycker att det låter elakt...men så kände jag för henne...

Tillbaka till flytten....jag säger bara..fy fan a svett jag var !!!!!
Klimakteriet och en massa övervikt...
det kan inte bli något annat...


Vid lunch kom mina rara styvbarnbarn....
My o Tova...det är alltid lika kul när dom kommer..
dom ska sova här 1 eller 2 nätter.....dom får välja själva...

På eftermiddan åkte vi till Asphyttan för att fiska.....
Carro o Lukaz var också med....
Annika bjöd på kaffe....alltid lika trevligt att vara där..
Jag och My fick en varsin Brax...


My skrek av lycka när hon fick sin fisk......
En bra dag på sommarlovet för tjejerna....

Nu sover dom skönt...i morgon är det full rulle igen...

Love...Love....

1 kommentar:

  1. Man MÅSTE inte älska sin mamma - jag vet. Som jag har skämts för att jag höll på att sörja livet ur mig när pappa gick bort och sen inte alls sörjde mamma på samma sätt. Hon kvävde mig och gav mig ständigt dåligt samvete både för sådant jag gjort, inte hade gjort eller borde ha gjort. Det var aldrig något missbruk inblandat men det finns så mycket annat här i världen som inte heller är bra!/Skogstassematte

    SvaraRadera