tisdag 23 augusti 2011

Fotografering ....

Som ni alla vet så älskar jag att fotografera...
jag skulle vilja gå en foto kurs för att lära mig en massa saker...

Häromdagen var jag ute med kameran..jag fotade järnvägs spår...
det kanske låter idiotiskt..men det kan faktiskt bli ganska vackert...


Svart/vita bilder blir så vackert....

På samma gång intill rälsen gick det en massa Baggar...
dom blev såklart nyfikna och tänkte säkert...

" Vad håller den där saken på med "


Han var ju tvungen att få bli med på bild....
Baggen var riktigt snygg och ståtlig...
Eller hur ???

I dag är det 6 månader sen jag blev Farmor till Lukaz..
jag lovar att det är en obeskrivlig känsla..
han är så vacker...en riktig charmör...


Kolla in grabben...Farmors skrutt...
Så får jag inte glömma underbara Carro..
som är en jätteduktig mor...

Varje gång jag ser han hettar det till i mitt hjärta...
jag får tårar i ögonen ofta när jag tänker på han...

Hurra Hurra på din 6 månaders dag !!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar