söndag 2 januari 2011

Nytt år !!!!!

Så har vi då kommit in i 2011...
Ser fram emot det året...
I Mars blir det inredningsresa till Danmark...
Och till sommaren blir det Vadstena :))

Nyår var trevlig..vi firade kvällen med goda vänner och barn...
Här får ni en bild av efterrätten...Chokladpudding..

Nyårsdagen hade jag fått nog av min gran...man kunde inte röra vid den utan att det bara rasade barr.....så här såg den ut efter att jag plockat ur kulorna.....

För att inte tala om hur julgransmattan såg ut !!!!!!!

Jag har inte haft gran på 10 år..alltid tall....och det kan jag säga efter denna jul....
ALDRIG mera gran....ALLTID tall....

I morse kom mina styvbarnbarn Tova och My...
vi åkte till IKEA på den stora rean....
Jag shoppade lite bara....

Senare på kvällen körde vi hem My..men Tova skulle vara kvar....
Jag ville fotografera henne i dom nya tofflorna som hon fick av oss...
Det blev massor av bilder....hon ville vara fotomodell....
Här är en bild med dom nya tofflorna....


Dom var väl riktigt gosiga...eller hur ?????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar