söndag 16 januari 2011

Helg

Nu är jag här igen...jag har inte varit inne och skrivit på flera dagar.....
I fredags var jag i Karlstad..där köpte jag med mig en ny fläkt hem...

Men naturligtvis fattades det saker till den..så det ska grannen fixa på måndag när han ska till Karlstad...det är så typiskt :((

Den ständiga matfrågan som nog alla har !!!!!!! dök upp...
Vad ska vi ha till mat. ???????
Det fick bli skivor av innanlår på älg.....
Detta serverades det rödvins sås tilll....med strips och sallad...

Det blev riktigt gött.....tur man har frysen full av mat......

Under dagen var Nicole hemma..vi tog en tur upp till slalombacken...
där träffa vi Lisa o tvillingarna...i sina pulkor...

Mysigt med dom små liven....
Melwin han ville helst sitta på min arm...visst är det underbart att vara omtyckt....


I eftermidda ska vi upp till grannarna och äta....dom ska bjuda oss på rotmos och fläsklägg..


Gosiga kramar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar