söndag 9 januari 2011

Helgen som varit

Äntligen är julen över och man kan återgå till det normala och slippa all hysteri...
Fast det är klart att allt beror ju på vad man gör det till ..

I dag på förmiddan åkte jag och dottern Nicole till Örebro..jag skulle ha en ny bildskärm till min dator...Vi var till Net on Net...Media Markt...Elgiganten...
Det blev en på Net on Net..dom hade bäst pris....jag köpte en 24 tums widescreen...
Jäklar vilken bild det blev :)


På bilden syns det va stor den är...kolla bläckpennan under.....
Jag är NÖJD....

Så hitta vi en bordsgrill på samma ställe....det blev en sådan också...


Så nu ska vi testa en massa olika saker....första grillningen blev Innanlår av Älg...
Riktigt bra blev det...

Man känner sig riktigt glad för att ha kunnat köpa detta....Livet är inte så lätt alla gånger...Gubben går på A-kassa och jag har sjukpension..jättelåg eftersom jag jobbade halvtid innan sjukskrivningen...därför känns det extra kul att ha kunnat spara till detta...

Den här vackra bilden tog min gosiga son när han åkte skidor för att syna Mårdfällan...


Kramar till er :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar