torsdag 27 januari 2011

En vanlig dag !!!!

I dag fick jag min dator tillbaka....det har varit tomt utan den...men felet blev inte kostsamt ändå...750 kr med arbetet inräknat..
Ett nytt tangentbord blev det också...så härligt att skriva på...mindre än mitt förra...

Tulpaner...jag älskar tulpaner....

Tulpanerna ställde jag i en gammal kanna som min farmor har haft....

En närbild blev det också....



I går var jag med min son och sambo till Säffle för att hämta hem barnvagnen till mitt barnbarn..jag ska snart bli farmor...jisses va kul det ska bli....
Vagnen var jättefin...en vit Cresent med lite svarta inslag i...


Tänk när ni får se mig...en stolt farmor promenera på stan med denna....

För att återgå till något annat...jakt..det ha det varit väldigt dåligt med i höst/vinter...Mycket snö..skare som river sönder tassar och ben på hundarna...mycket varg på våra marker...alltid lika ovisst när man går ut och jagar....när man tänker på vargen så skulle det vara bättre att bo norröver...där finns det inga vargar knappt...
Jag har kollat en del bloggar där kvinnor skriver om jakt.
.tänk vilken underbar natur dom har att vistas i...
http://jagarjantan.blogg.se/ .....kika in på denna och se vackra bilder..
så fick jag kontakt med denna tjejen i dag...mycket fågeljakt och vackra bilder...
http://susannelind.bloggplatsen.se/

Nu väntar sängen...i morgon blir det en händelserik dag.......
Gosiga drömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar