söndag 23 januari 2011

Glädje o sorg..

Sorg...den jäkla foten som jag har så ont i...om jag kunde förstå vad det är....jag vet inte om benhinne inflammation sitter så långt ner :( På lördag kväll kom Pierre o Carro hit...vi blev hungriga..så det blev en familjepizza....
Det var gött..för det var ett tag sen vi åt pizza...sonen hjälpte mig på alla sätt o vis med min fot...vi satte den i varmt fotbad...så stretcha han den åt mig....alltså fy fan va ont det gjorde...jag skrattade och grät...Pierre skrattade..jag skrek av smärta...för att inte tala om natten som kom...hade sågen varit inne hade jag sågat av foten :(

I morse när jag vaknade kände jag ingenting...  jippiiiiii  tänkte jag !!!!!   jäklar va kul det var..det tog 10 minuter efter att jag gått upp så började det igen....jag var till stan en sväng..men det var inte kul att gasa med högerfoten..oj oj oj...så träffa jag en person idag med som gav mig obehagliga vibbar....

Nåväl kl 15 skulle Pierre, Carro, Nicole, Emil, Staffan, Jennie och Liam komma ..vi skulle äta tacos....Dom åker till Thailand om en vecka så jag ville träffa Liam, Staffan o Jennie...man vet aldrig vad som händer ...Ja jag vet att man inte ska tänka så !!!! men nu gör jag det efter att ha passerat 50 gränsen..hihi...



Efter maten var det dags för Jennie att göra ljusa slingor på Nicole...hon hade gjort på sig själv i lördags och blev gul i håret...stackarn...hon mådde skitdåligt över detta....hon grät och jag grät...det är mycket gråt på Höglunda..men jäkligt mycket skratt också....
Efteråt blev hon gladare...för nu blev det ljust i alla fall...
Tur vi har Jennie...men hon är nog jäkligt trött på mig och Nicole..vi är jäkligt omständiga när det gäller håret :)) fast det är ju hennes jobb...hihi...

Möblerna i tv rummet är nu färdigmålade...det blev så fint....nu behövs det en annan soffa bara...men det ska vara en i skinn....3 + 2 helst...vi har ju hundarna som får gosa sig i soffan...


Nog blir det fräscht med vitt....

Se så skönt stövartjejerna mår i soffan :))


Gammel mor funderar nog på vad Speja och Simba ligger och myser ihop för...

Nu är det dags för host medicin..jag har fått en sån jäkla rethosta..... det är mycket fel nu..märker jag...men det går över....

Gosiga kramar till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar