onsdag 14 augusti 2013

Jobbet slut

Då har jag gjort sista dagen på jobbet,
kan bli någon strödag innan hon stänger 1 september.
Det är bara att hoppas.
 
Här får vi avskedspresenter Ruth o jag :)
Jag fick Tårtkurs i Karlstad, en vacker plåtburk och
drickspengar.  Ruth fick också drickspengar,
biobiljetter, godis och en fin förvaringsask för ljus.
 
Gumman ska ju börja gymnasiet i höst och ska ha egen lägenhet.
Då behövs det lite saker :)
 
 
 
Jag har haft Tova på besök
 
Hon ville bli fotograferad med Zindy, hon tyckte det var dags.
Vi brukar göra det med jämna mellanrum.
 
Zindy börjar bli gammal,
hon är grå runt ögonen :)
 
 
Självklart ville Lukaz vara med på bild med
sin favorit Tova.
 
han blir så lycklig när hon kommer till han.

 
Här visar han upp sin nya cykel, som går jättefort
om man har en massa läten för sig.
Ut med tungan och kör så det ryker, hihi

 
Så var det en stor bakdag också. Jag började med Hallongrottor
som Nicole älskar, och eftersom jag ska träffa henne idag så
passade det bra att jag bakade några till henne.
 
Sen blev det Cupcakes och Fikonbollar.
Carro o Annica fick en varsin Cupcake till 14 fikat.
Bollarna fick B-M av mig, hon älskar ju dessa.
Och hon är alltid så snäll och omtänksam,
så det var hon värd tycker jag.
 

 
I morse blev det en bulldeg,
dessa har jag delat ut till en massa olika människor.
Pierre, Lukaz, Caroline, Maggan, Carro, Annica
och såklart ska Nicole få :))
 
Alla är nöjda o glada.
Även jag.....
I morgon kommer bilder från tårtkursen.
 
Ha dä gött o gosa er riktigt,
på torsdag ska jag göra det med min bästa vän Camilla.
Vi ska ut på en hemlig tur. :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar