fredag 12 juli 2013

Vikten

 
Kan säga att det är inte så mycket som fattas i mitt liv just nu,
jag mår så enormt bra.
Vilket jäkla tjat kan väl några tycka, men vad bryr jag mig om det.
Inte ett dugg, jag har mått dåligt i så många år.
 
Det är nu 10 månader sedan operationen och jag är
35 kilo lättare. Jiiihaaaa :)
 
Då kan man allt få vara lycklig, eller hur :)
 
Så har jag fått chansen att jobba i sommar, man får göra en viss del vid sjukpension,
och bara det är fantastiskt.
Den här miljön är jag i på dagarna.
 
I den röda stugan finns ett café, där jag säljer kaffe, hembakat bröd, smörgås, våfflor glass.
Tänk att få göra det man gillar, träffa en massa människor från olika håll i världen,,
baka en massa olika kaffebröd som jag tycker är så kul.
 
Finns faktiskt inte så mycket att klaga på,
skulle bara behöva en tjockare plånbok för att kunna utföra lite saker.
 
Och mycket av det andra skiter jag i.
Jag har mina barn och barnbarn.
Några bästisar.
 
Det räcker gott för mig.
Nu ska jag snart iväg och gosa mig med alla kunder, hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar