lördag 6 juli 2013

Lulle

 
 
Den lilla foten ni ser tillhör mitt barnbarn Lukaz :)
 
 
 
I dag har han varit hos Farmor hela eftermiddagen,
och så ska han sova över.

 
En massa godsaker har det blivit,
bla. Jordgubbar.
Vi har gått med hunden, varit till lekparken på skolan
och en massa bus o tokigheter.

 
Barn har verkligen en livlig fantasi,
måste erkänna att jag glömt bort en del från att mina egna barn var små.
Men den fantasin som Lukaz har det tror jag inte att dom hade.
 
 
Den här bilden behöver man inte skriva något speciellt till
den talar för sig själv.
Äkta kärlek mellan människa o hund.

 
Nu sover han så skönt i (som han själv säger )
Farfar Leifs säng.
Och jag ska snart gå upp och bara ligga o snosa på honom.
 
 
 
Förresten, jag måste visa en bild från mitt växthus.
Oj vad mycket Gurka det kommer att bli,
jag får väl dela ut till mina kära vänner kanske.
 
 
Det har gått åt flera meter snöre idag för att knyta upp alla
grenar på gurkan........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar