tisdag 9 juli 2013

Love ?????

 
 
I söndags morse tog jag med mig Lukaz och åkte upp till Älgsjön
för att fiska, Leif var redan där.
Han har sovit i vagnen sedan i fredags,
där uppe njuter han, jag säger som ja brukar :)
OM jag vinner så ska vi bygga oss en sommarstuga intill vattnet där uppe.
 

 
Underbart att få se den lilla killens underbara min när vi åkte ut i båten
och han fick hålla i sitt metspö,
som han kastade runt med, vi fick ducka så att inte mask och krok kom i ansiktet på oss.

En liten livsnjutare, fast börjar bli trött.
Dags att åka in till vagnen för att sova middag.
 
Dagarna rullar på och jag stortrivs med mitt sommarjobb,
På torsdag är det allsångskväll och då ska jag jobba,
hoppas bara att vädret blir bra.
 
Samma gäller helgen som kommer,
då ska jag jobba.
Hoppas bara vädret håller i sig, fast idag har dom lovat regn på eftermiddagen.
Det kan vi ändå inte göra något åt.
Bara att vara glad ändå.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar