måndag 11 februari 2013

Söndag-Måndag

I går firade vi våran älskade Carro.
Hon bjöd på en massa god fika....men jag tog bara en liten bit..
 
I fredags hade Lukaz magsjukan...
I går kväll var det Carros tur och lite senare blev det Pierre..
 
 
Tova kom till mig i går och sov över tills idag...
Sen kom hon efter skolan....
 
Lukaz hämtade jag i morse vid halv tio, och körde hem han 18.30..
Pierre o Carro har fått vara ifred hela dagen när dom inte mått så bra...
 
 
Baksidan av vårat hus...
 
Vilka sköna uttryck min lilla prins har...
 
I dag när vi var o handlade så sa jag till han...
Farmor har ont i sitt huvud, då säger gullungen..
"fölåt fammo, inte meningen"
 
Han trodde att det var hans fel...
Lille skrutten...
 
 
I morgon är det "semmeldagen"
då kommer Camilla hit och ska få en Semla.
 
Ha dä gött nu mina läsare..
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar