söndag 17 februari 2013

Helgen slut


Nu är helgen snart slut..
 
I torsdags kväll på Alla Hjärtans dag var jag till Nicole...
hon ville ha lite kort från sitt danspass som hon leder..
Självklart skulle hon få det..
jag gör allt för mina barn..
 
 
 
I fredags var jag och Lukaz till Camilla o Tomas på fika...
Lukaz älskar hönsen och schäfern Taco... Han är så snäll mot barn..
På hemvägen blev Lulle trött, vi hann inte fram till Bjurbäcken
föränns han sov..
 
 
Mitt älskade barnbarn...som jag vill vara med jämt..
 
Rådjuren är som vanligt och hälsar på...
 
 
 
På lördag morgon åkte vi till skogen för att jaga hare,
Leif och jag..
 
Här släppte han av mig innan han for vidare...
 
 
Simba jobbade med en Hare i 5 timmar...
Hon drev helt klart till ett 1:a pris...
Vi såg haren en gång, Leffe testa att skjuta men det var för långt håll...
 
Så han överlevde, för han kom inte upp till vägen något mera...
den buktade i skogen hela tiden..
 
På kvällen var det Mello dags hos Anna o Tore...
Vi blev bjudna på mat...
BM Bror och Edit var också med..
Alla hade olika tankar om melodofestivalen...
Jag gillade flera låtar...Leif o BM hatar det programmet, jag gillar det skarpt.
 
Caroline of Ugglas var bra...det som retar folk tror jag är hennes scenspråk..
men då kan man blunda......
 
Nu ska jag ta mig en promenad..jag har inte mått så bra idag.
Vet inte om det är något på gång..jag sov i över 3 timmar mitt på dagen,
medans Leffe kollade på skidor...
Maten smakade inte heller bra..
Så det fick bli en banan...istället..
 
Had det så bra och gosa er riktigt så hörs vi under veckan..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar