torsdag 7 februari 2013

Äntligen

Nu är jag äntligen tillbaka igen..
det krånglade med mina foton en del,
så nu har jag valt att använda Picasa..
 
Mycket har så klart hänt..
men 2 av dom största sakerna är fönster o vikt..
 
Vi har bytt ut 5 fönster och en balkongdörr.
Det är helt otroligt vilken skillnad det blev..ljust i rummen eftersom jag valde att ha hela fönster.
jag tycker det passar bättre på en tegelkåk.
Jag som inte har den lyxen att få bo i en gammal trä kåk,
Vilket jag helst skulle vilja...
 
Visst kan man sälja och köpa nytt, men vi trivs jäkligt bra här,
fast det är stort..
 
 
Här ser ni köket, vi passade även på att byta ut bänkskivorna till ljusare,
förut var det en brun ful sate från 70-talet ..
Ska sätta mig och sy lite lampslöjor och ljuslyktor också..
 
Så har jag då passerat 5 månader sen jag gjorde min Gastric by pass operation.
-29 kilo..
Jag mår illa när jag ser den gamla bilden av mig...
 
Va fan jag ser ju ut som Kicki Danielsson :(
Aldrig mera ska jag tillbaka dit...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar