lördag 24 november 2012

 
 
 
 
Man ska vara rädd om sina vänner.
Jag har alltid varit en bra vän mot alla.
Men om man inte får något tillbaka då jävlar tröttnar man.
Nu är jag så gammal så jag behöver inte krusa för någon.
Varför är det ALLTID jag som ska åka runt till alla.
Nej !!!!
Det får vara nog.
 
 
Som ni kanske vet så gjorde Ernst Kirchsteiger i ordning ett hus i Lungsund i somras.
Nu är det dags att julpynta på samma ställe.
Inspelningen pågår för fullt.
 
Det som är kul är att Floristen Solrosen i Filipstad är leverantör av
blommorna. Så just nu försöker jag att få igång Hyacinterna som han ska ha med i programmet.
 
 
 
Jag har en sambo som eldar så inni helsike,
så det borde gå att få dom utslagna innan måndag,
eftersom det kan bli mellan 25 - 31 grader varmt i köket.
 
 
I morgon söndag är det dags för Julmarknad vid Bjurbäckens Slussar utanför Storfors.
 
Där kommer jag att medverka med kläder som blivit för stora efter min operation :))
 
Ska även sälja lite saker som Ingela Wrigsell i Brattfors har gjort.
 
 
Vackra julkort och askar som innehåller,
värmeljus, tändstickor och te påsar.

 
Små söta hjärtan att hänga i granen eller tallriset.

 
Visst är dom väl ljuvliga.
Korten kostar 45 kr
Askarna 120 kr
Hjärtan 20 kr


 
Hoppas ni kan komma i morgon
Söndag 13-17
 
Lucia o tomten kommer kl 16
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar