måndag 19 november 2012

Blommor o Kärlek

I lördags fick jag vara med om något riktigt kul,
jag fick följa med Caroline på Floristen Solrosen till Karlstad på inspirations kväll.
 
Hos Rob o Anna, blomstergrossist i Karlstad.
 
Vi minglade runt i lokalen, shoppade och fick god mat.
 
Senare på kvällen var det floristen Jensen, bosatt i Stockholm
som gav inspiration för blomster arrangemang.
Han var verkligen jätteduktig.
 
 
Efteråt var det lotteri på allt som han gjort. Runt 20 olika arrangemang.
Jag köpte 3 st lotter och vann på 2 av dom :)
 
På bilden under texten ser ni vad jag fick med mig hem...

 
Sen kommer det bästa av allt,
mitt älskade barnbarn Lukaz.....
 
Farmors goding...
fast lite trotsig har han börjat bli....
men han är bäst i alla fall....

 
På bilden nedan ser ni 
  halsbandet jag köpte av en tjej på nätet.
Jag är sjukt nöjd med det..
Endast 185 kr
 
Jag drog inte rätt kedjan innan fotografering,
men det står Mammas bästa.
 
Klicka på länken för att komma till sidan för halsbandet.
 
 
 
Till sist ska ni få se en bild av mig som togs för 2 år sedan när jag fyllde 50 år,
jag mår illa när jag ser hur jag såg ut.
När jag skulle operera mig så sa många till mig att du är väl inte tjock...
 
Men för helvete !!!!!!
Kolla bilden.
 
 
Om ni tycker att jag ser sur ut på bilden så är jag och Lukaz
väldigt koncentrerade av TV programmet.
 
 
Men jag har inte förändrats när det gäller mitt sätt att vara,
men lite andra tankar har jag allt fått om en del människor,
jag tar inte saker så allvarligt nu...
 
Jag mår ju så jävla bra.
Och jag tänker inte byta man...
" Gräset är inte grönare på andra sidan "
 
Kanske bara för en kort stund, och det är det inte värt.
 
I morgon ska min älskade dotter följa med mig för att köpa lite nya kläder,
det behövs verkligen, allt är stort.
 
Förutom mina bröst, dom har blvit hängiga.
Men jag tänker inte köpa nya...
Det går att puscha upp dom med en BH,
och den tänker jag inte ta av mig för att visa upp mina rattar för någon annan man än Leffe.
 
Nu kryper jag ner under täcket för att invänta en dag med dottern i Kristinehamn.
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar