söndag 4 november 2012

Bara skrika !!!!

 
Detta är 2 kompisar till mig, vi var ute och gick idag.
Nästan 4 km...
Vilken känsla det är, allt går så förbaskat mycket lättare.
Mina knän värker inte så mycket längre, jag strålar när jag gör.
Jiiiihaaaa...
 
När jag gick mot Munkeberg idag så tänkte jag,
fan va jag vill skrika...
Men då har dom väl hämtat mig med tvångströja,
så det var lika bra att hålla igen munnen....
 
 
Foten på en Tjäderhöna :)
 
 
På eftermiddagen i dag var vi bjudna till våra grannar på mat.
Men först var jag tvungen att tända ljus på gravarna till våra husdjur.
Ida, Missan, Grimbart, Ronja och Skrållan,
3 st ljus blev det.
R.I.P
mina trogna vänner.
 
Vi blev bjudna på Älgskavsgryta och pressad potatis.
Smaskens...
Sen var jag tvungen att åka till barnbarnet Lukaz en stund...
 
Senare gick vi tillbaka till våra granna Anita o Örjan, för att kolla på
"Så mycket bättre"
Jag bara älskar det programmet....
I dag var Magnus Uggla grym...
 
 
Efter ett tag kommer Örjan från köket med ett kuvert och säger till mig,
vi kan inte komma när du fyller år till veckan.
Men vi vill ge dig det här för att du passar våran katt Findus,
och ni styckar åt oss. mm....
 
 
Jag höll på att svimma, fick lov att hålla tårarna tillbaka,
kolla vad jag fick...
Till nya kläder...
 
 
Vilka vänner, det kallar jag uppskattning.
 
Tack snälla ni..
 
 
 

1 kommentar: