torsdag 1 november 2012

Lukaz

 
Vilken lycka det är att vara Farmor.
 
Det händer så mycket nu med lillkillen,
eller Lulle som han kallar sig själv.
Mig kallar han Fammo :)
 
 
Han är lite busig den rackarn, det syns väl på den här bilden
som är tagen på deras semester i september när dom var till
Side i Turkiet........
 
 
Här åke han rutchkana med sin pappa.
 
Man ska ju helst inte skratta om barn gör något busigt,
och jag som har svårt för att hålla mig måste
vända bort huvudet varje gång....
Han har väl sett hur Farmor skrattar ibland och då blir det extra kul så klart...
 
Jag är riktigt barnkär, tycker om att busa och gosa med dom små.
Fattar inte varför jag inte har jobbat med barn ?????
 
Men nu är det försent, fast ibland skulle jag vilja hjälpa barn som har det svårt i hemmet
med sina föräldrar, jag är säker på att det finns många små
som skulle behöva en trygg tillvaro....
 
 
De här bilden fastnade jag för direkt,
det är mamma Carro som tagit den på hotelrummet i Turkiet..
 
Bilden säger så mycket :))
 
Jag vet inte vad dom kollar på i tidningen,
men tydligt är att det är väldigt intressant...
 
Jag ÄLSKAR dessa två killar.
Dom är mitt allt.....
 
Det kan man kalla för en Gosig bild.
 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar