torsdag 5 april 2012

Va blir dä !!! som vi säger i Värmland.

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...vart tog den motivationen vägen,
jag som älskar att skriva...
Våren är på ingång och jag har börjat fotokurs....
Hoppas nu att man får lära sig mycket...Alf som kursledaren heter verkar vara en rejäl man..

Mitt barnban växer så det knakar...
I dag var första gången han visade att han ville med farmor hem...
Jag kan lova er att det värmde i mitt hjärta...
jag har väntat på den här dagen sen han föddes....
Min son tyckte det var härligt det såg jag på han...
men hur mamma Carro känner det..har jag ingen aning om...
fast jag tror väl att hon tycker det är kul.

Jag vet och känner att det är stor skillnad på att vara Farmor o Mormor....
det är väl bara så.....

Farmors lilla busfrö :)

Jag har pysslat en hel del här hemma...
2 st rum har jag fixat..
Mitt data/gästrum, har jag målat vitt och satt upp en fondtapet..
Och matsals rummet är målat i vitt :))



Muren bakom braskamin var gul förut !!!


Min fondvägg som jag satt upp själv :)

Fattas bara en massa kuddar som jag ska sy i rött, grått, vitt !!!!

I morgon har mitt kusinbarn fest...hon har fyllt 30 år,,
dit är man bjuden på mat o dryck...
Nicole kommer hem och ska följa med..

Jag håller på att förbereda mig på att Skrållan ska tas bort :(

Hon är en Petit Basset Griffon Vendén
Fyller 9 år i maj.

Vi kallar henne för frallan o Fralliball !!!

Hon har problem med njurarna, dricker och kissar mycket.
Kissar inne, har blivit väldigt rädd, flämtar mkt och skvätter till..
Så jag har bestämt att leif får ta bort min kära :(
Jag vill inte att hon ska plågas mera...

Hoppas nu vi alla får en trevlig påsk..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar