måndag 9 april 2012

Påsken är över :)

Så var åter en storhelg över..mycket mat har det blivit.

Långfredag tillbringades i Nordmarks folkets hus....
30 års kalas för mitt kusin barn Malin...


Malin med sin pappa Dan....
Festen var jättekul, förutom att vissa pesoner kunnat stannat hemma..
Dom ger mig ändå absolut ingenting.... känns som luft.

Just nu kretsar mitt liv mycket bland Lukaz....
 mitt älskade barnbarn..

Här får han ett påskägg med pengar o pepparkakor..
eftersom han älskar pepparkakor och inte vet vad pengar är..
så tog han kakorna :))

Min tallrik med påskmat...
så såg det ut i några dagar...som vanligt tjatar alla om dessa rester..
Men jag tycker det är gott..

Här lyssnar farmors lilla kille på bra musik...

Han är GOSIGAST i hela världen !!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar