söndag 25 mars 2012

Sommartid !!!

Sommartid, vilken skit. Jag blir så konstig i kroppen av det..
Bättre att det får vara som förut...så tycker jag..

Nu är jag färdig med matsals rummet..jag är så nöjd.
Det blev vitt och fint i stället för rök-gult :(

Taket det får jag ta en annan gång...för nu ska det in ett nytt fönster och balkong dörr..

Nästa projekt är data rummet som ska målas...
Så ska det in en gäst säng...

Har ni sett lilla Lambi...
Nu är det vår när dessa har fötts runt omkring i ladorna...
dom är väl för söta, och helt ovetande..



Dessa fina Abborrar fick Leffe när han pimplade..
jag älskar färsk stekt fisk..det är något speciellt med dom vatten djuren..




Dessa är också ett vårtecken...
Krokusar i alla möjliga färger..

Helgen har varit helt underbar..
Lördag var jag med Anna, Madde o Nellie till Örebro och Mariebergs köpcentrum..
Vi hade det så trevligt..men jäklar så ont jag fick i mina knän..
Vi åkte 09.00 och kom hem 18.30..

19.30 åkte jag hem till Anna..vi beställde pizza med ungdomarna..
22.30 låg jag hemma i sängen och var helt slut...

Älskar dig så mycket mitt kära kusin barn...
du är en otroligt fin människa...
Tack för att du finns....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar