torsdag 2 februari 2012

12 år sedan :(

I dag är det 12 år sedan min älskade pappa lämnade jordelivet...
Jag förstår inte vart alla år tagit vägen...
och tänk va mycket som hänt sedan dess...
Han fick aldrig träffa våran stövartik Ronja...
hon föddes 9 april år 2000.
 Han fick inte vara med när Nicole tog studenten..
Inte när jag fyllde 50 år..

Men jag är glad att pappa inte levde och fick höra vad Leif o jag blev anklagade för..
Men det ska jag skriva här o berätta för er alla någon gång..
Om jag orkar och ser..för alla tårar som kommer från mina ögon..

Det är mycket han gått miste om..
men för mig, min sambo och mina barn så lever minnet kvar av honom ännu..

Min skojfriska far..som i stort sett alla kände...
han hade eget ett tag och jobba som bilmekaniker...
det saknar man ofta nu om bilen pajar..

Nu är det leffe som får fixa det mesta..
Och det går jättebra det mä !!!!

Men visst saknar jag pappa Kjell Göransson
född: 1929-06-20

Här är bröllopskortet !!! Tjusigt...

Så där blyg är jag inte idag minsann :))

1 kommentar:

  1. Visst saknar jag dem...båda har lämnat för ganska länge sedan.
    Det är ingen stövarjakt för dig nu i kylan??

    SvaraRadera