söndag 26 februari 2012

Vilken weekend !!!!!

I torsdags den 23:e fyllde mitt älskade barnbarn 1 år....
Oj va tiden går fort....Att få vara farmor är underbart....
Jag vill bara handla till den lilla gossen...
Eftersom min son inte är hemma från jobbet föränn 17.15 så beslöt vi oss för
att fira honom på lördag  middag.
Men jag fick lov att åka dit med ett litet paket..
och så fick jag vara med och se när han fick det stora paketet av Pierre o Carro..

En Bobby car var det i paketet :))
Hoppas jag skrev rätt nu !!!!

Torsdag kväll fick Leif magsjukan...
Min son Carro o Lukaz hade det för några dagar sen..och vi som var bortbjudna
till Anna o Tore på fredag kväll...
Jag fick åka själv...men min son med famlj var med..
Vi hade jätte trevlig ..god smörgåstårta och mycket skratt !!!!


Lukaz fick lov att posera i sitt nya rum...
synd att jag inte fick med hela..det är så gulligt...


Här visar Lulleman att han är stark....
Om man frågar han "Är du stark ??????
då spänner han sig...så jäkla go...
och som vanligt så bara skrattar jag...jag verkligen älskar barn...

Mina vänners tvillingar ligger just nu i Göteborg för kraftig lunginflammation...
dom är väldigt känsliga eftersom deras lungor inte utvecklades ordentligt..
dom föddes 3 månader för tidigt..men är nu 3 ½ år...
Melwin ligger i respirator..
Vi har passat dessa barn väldigt mycket och umgåtts nästan dagligen....
därför känns det extra jobbigt...


Så igår när jag tittade på detta kortet då brast det för mig...
Jag bara grät och tänkte på dom stackarna..
Dom har hjätfel..jätte dålig syn..problem med lungor...
öron mm..när ska det sluta ????
Jag älskar er ska ni veta...

Lördag kväll var vi upp till grannen och kollade...
Örjan hade varit i Stockholm och köpt en jukebox..
shit va häftigt...

Men den skulle passa bättre hos mig...
för jag har ett jättestort rum...
Gamla 50 o 60 tals skivor satt i....
Vi fick lov att stoppa i 1 krona för att spela låtar...

Så nu blev jag sugen att köpa mig en skivspelare och koppla in i datorn..
jag har så många singel och LP skivor !!!!

Jag avslutar med en vacker tulpanbukett som jag fixade i fredags !!!!!

Ta hand om varandra och gosa riktigt mycket.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar