måndag 13 februari 2012

Underbar helg !!!!

Helgen började med en enormt rolig tjej fest...
Anna Dahlman (Göransson) och Diana Persson var dom som hade ordnat med allt.

Vi var ett glatt gäng....unga tjejer och mogna kvinnor..


Detta var den 5:e festen...
Vi har en massa lekar och dricker gott...

Gjorde en smörgåstårta till Carros kalas...
Den festen hade vi på lördag..


Den är så god..3 olika fyllningar...

1. Tonfisk, grädde, majonäs, salladskrydda.
2. Leverpastej, grädde, majonäs, bostongurka.
3. Kokta ägg, majonäs, grädde, kaviar...

mmmmm !!!!!!!

Lördag kväll träffa vi vänner från Eskilstuna..
Majli o Johnny...
Men jag var trött o sleten...
man är inte van att festa till 01.30 på natten :))

Söndag var jag till Lukaz...han står själv nu...
Jättelänge..

Så var jag med min son och Carro till Asphyttan och fick kaffe...


Lite dålig kvalite..taget med min mobil..inte den bästa precis..

Så har han hittat ett eget krypin...
Vedförrådet i köket...


Nu är det bara 10 dagar kvar till min gosis fyller 1 år...

Kram på er alla därute...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar