torsdag 15 december 2011

Oj !!!


Oj..redan torsdag..
Vad har då hänt sen i måndags..Jag har varit på Lucia i Persberg och kollat
på Leifs barnbarn... Men dom hade allt ute..och det var rena dyngvädret...
Dom stackarna blev jätteblöta..för att inte tala om mig som trodde att vi skulle vara inne..
Jäklar vad jag frös..tunn jacka och kortärmad tröja :(


Stackars barn !!!

Min vita hyacint har två blomstänger...
Det doftar i hela köket...


I går flyttade min dotter hem alla sina möbler efter att ha bott i Kristinehamn
i över 6 år och haft ett förhållande...
Så nu är källaren full..ibland är det bra att ha ett stort hus...

Men vi får hoppas att hon får en lägenhet i Karlstad snart..
jobbigt att bo i kappsäck...

Efter att mina två Amaryllis knopp blommat ut så kom dessa upp..


Undrar vad det är...kanske frökapslar..
ska höra med Maggan på Floristen Solrosen..

Men snart ska den blomma igen med sin 3:e blomma...
Dom är så himmelskt vackra..


I kväll blev jag sugen på Ostkrokar..
bara att sätta sig i bilen och åka till OK/Q8
Men när jag väl öppna påsen för att äta så var det inte så gott som jag trodde.
Typiskt !!!!


Som vanligt så måste jag ha med mitt barnbarn Lukaz...
Han är så enormt snäll..han gråter så sällan...
Är bara så glad när man kommer...
Åhhh vad jag älskar honom....


Ni förstår väl varför....:))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar