måndag 5 december 2011

Julmarknad o Shopping !!!

Det blev ett besök i Lev Vackert butiken den här helgen också...
Mysigt med julmarknad....


Det fanns en tjej med jättefina smycken och bra priser...


Hos henne handlade Anna ett fint halsband....

Så var det Mormors Vita med sin scrap booking
Himmel o hav va mycket fina saker


Jag köpte en tags...endast 40 kr
Billigt för så mycket jobb...
Hennes lilla dotter eller barnbarn stod brevid och kommentera...
"Det var dyrt" sa hon !!!!!!
Så söt...
Men det tyckte inte jag att det var...
Besök hennes blogg..fina saker..

Nere i källaren fanns ett bord som var fyllt av röda saker...


Kul att kolla men man kan ju inte köpa allt..
även om man vill...

Julmarknaden är ett bra initiativ av Petra o Ingela...
kul att så många kan visa upp sina alster...

Vid ett annart bord stod en tjej som hette Anna..
Hon hade egen tillverkning av papper...
Jag köpte jätte fina julkort...5 st 50 kr...
också billigt..

Hon kom ända från Ulricehamn...


Här kan ni kolla hennes hemsida och blogg !!!!



Utanför butiken stod det en skolklass och sålde bröd..
Stackarna !!! det blåste små jävlar..
Jag köpte en påse lussebullar av dom och Anna köpte en kaka..

Sen blev det ett besök nere i centrum..
Det skullekollas lite i klädaffärer..
jag köpte inget..min snåla faan...hihi..

Men vi gick in på Höghuset..gamla Ejes Café och fikade..
Där blev det denna goda macka..

Så det blev en heldag i Lusasken.....

Nu har dom visst lovat snö här i eftermidda !!!!






1 kommentar:

  1. Hajsan!!

    Såg dina fina ord om mina saker från julmarknaden hos Lev vackert.
    Tack så mycket blir jätteglad, du har en mysig blog,den konmer jag att besöka. (lilla tjejen är min systerdotter..) Haha...

    Kram
    Susanne
    Mormors vita

    SvaraRadera