söndag 29 december 2013

Skönt att den gröna julen är över.
Jag har plockat bort allt utom gran och stjärnor.
Jag tröttna på skiten, och det beror på att det inte är någon snö :(
 
Äntligen ett flaskställ för mina koppar.
Fick detta av bästa kompisen Camilla.
 
 
Julafton jobba jag i köket på skolan.
Dom gamla var ju tvugna att få sin mat.
Leif åkte upp till Hällefors till sin ena son med sambo
och barnbarn. Klart att det kändes trist att inte kunna följa med.
Men för tillfället är pengarna väldigt viktiga.
 


 
Dags för mig att fira jul,
detta gjorde vi uppe i Solstugan hos Pierre o Carro.
 
Min högsta önskan vore att vi alla kunde fira jul tillsammans.
Jag vill gärna ha alla samlade som man hade förr.
Man kunde ju hyra en stor lokal,
och ha knytkalas :))
Då skulle alla vara nöjda, tror jag !!!!
Något att tänka på för 2014.
 



Lukaz var först med maten
och först med att få paket :))
 

 
Mamma Carro o Pappa Pierre
ser lite rädda ut, kan det vara tomten tro ???

 
Den här fröken,
min dotter Nicole ser att väldigt nöjd ut över sin pakethög.
 
Ja det blir många paket när hennes bror, svägerska, pappa, farmor, kille
mamma och styvfar och Lukaz ska ge paket.

 
Nu är det bara att invänta nyår.
Men det blir lugnt.
Hemma kväll med hunden
pga alla raketer o smällare :((
 
GOTT NYTT 2014
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar