fredag 27 september 2013

Oj oj vad det var länge sedan jag skrev.
Jag mår skitbra, men har ändå haft en konstig känsla i kroppen som jag inte
kan beskriva med ord. Jag har hållit på hos svärmor med städning några dagar och
två av Leffes systrar har varit med..
Herregud va saker vi har kastat, hon är värre än en hamster min kära svärmor :))
Och nu menar jag ALLT.
 
Bekanta till mig har dött, och jag har funderat över det här med döden.
Är det egentligen någon mening med att göra en massa saker om jag ändå ska dö.
vem har glädje av det, alltså med vad jag har gjort.
Jag är fruktansvärt rädd för detta.
Kanske därför jag känt mig konstig.
Ja jag vet inte, men jobbigt är det när man inte kan ta på det,
och förstå vad det är.
 
 
Det här är mannen i mitt liv :)
Min älskade lilla Lulle.
 
 
Jag är glad att jag har människor runt om mig som riktigt älskar mig för de3n jag är.
Så finns det dom som aldrig säger något till mig,
men vet ni att dom skiter jag i nu.
Dom är ändå inget att ha...
 
Förra lördagen var jag och Camilla på en underbar utflykt till Väse,
det va bondemarknad. Vi hade en jättemysig dag.
Som alltid.
 
Nu måste jag sluta för nu kom min älsklingskille på besök.
Jag hör av mig en annan dag.
Puss på er.
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar