måndag 16 september 2013

Barnen

Den här helgen har bara handlat om mina barn.
Lördagen bestod av en lång vistelse i Karlstad då min
älskade Ängel skulle springa Tjurruset med några av sina kollegor
från ICA Kvantum Välsviken.
 
 
Anne-Lie i svart tröja jobbar numera som polis,
så hon jagade sina gamla kollegor runt hela banan :)
 
Mycket roligt fick jag se där jag stod,
cirka 300 meter från mål.
Det var blött, lerigt och gungade rejält i leran.
 
 
Dom fick kämpa rejält om dom tog fel väg

 
Efter det här leriga hindret stod brandkåren och sprutade
vatten med högtryck :)

 
Något skitiga, men ack så lyckliga.
 
 
Man känner sig stolt som mamma när ens dotter utfört detta lopp.

 
På lördag kväll firade vi mitt älskade kusinbarn Anna Dahlman
på hennes 39 års dag.
Hon bjöd på en jättegod smörgåstårta som hon gjort själv.
Mycket goda skratt blev det under kvällen.
 
 
 
Söndag var det sonen Pierres  dag
 
 
Han blev firad hela dagen av släkt och vänner.
Jag och Leffe köpte en ny jaktväst och en rosbuske.
 
När vi kom skulle vi få Tacos,
sonen skar löken, med cyklopen på :)
Allt för att slippa tårar
 
 
Sen ville jag ha en mamma barn bild.
 
 
Jag är en stolt mor som har så fina barn.
Dom är så gosiga.
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar