fredag 13 september 2013

Fort går det

 
Den här veckan har verkligen gått fort.
Jag o Leifs syster Sol-Britt har städat i svärmor Veras lägenhet.
Jag har kört 2 vändor till soptippen.
Stackars svärmor ligger på sjukhuset och mår inte så bra :(
Hon är en person som jag alltid älskat.
Hon är alltid positiv o glad.
 
Pierre Carro och barnbarnet Lukaz kom hem igår från Kreta.
 
Oj vad jag har längtat.
 
Bilden är från i somras när vi fiskade i Älgsjön.
 
 
Så har vi våran kära Igel från Israel som besökt,
jobbet vid Slusscafe´t varje dag i sommar för att meditera.
En jätte trevlig (Gay) kille.
Biden är tagen 1 september och den 4:e reste han hem igen.
Hoppas verkligen han kommer tillbaka nästa sommar.

 
Sen har vi mist en eldsjäl på skjutbanan
Alice Tranberg
Hon var en som alltid ställde upp på skjutbanan,
en väldigt nära och kär vän till mig o familjen.
Saknaden kommer att bli enormt stor.

 
Detta vackra arrangemang har Blomstertösen i Filipstad fixat till hennes begravning.
 
Björken fällde min sambo och gjorde iordning stocken.
Hjärtat skar en god vän ut och jag målade.
Pyntet kommer från Alice o Kurts sommarstuga.
Visst är den väl vacker.
 
 
Så hitta jag en bild från 2010.
Vill bara visa er, men kan säga att jag mår illa av att se mig så.
Vem är den här människan ?????
 
Jo en fruktansvärt ledsen person ända in i själen,
som försökte se glad o positiv ut mot allt o alla.

 
Tack gode !!!!! att jag fick göra min Gastric by pass operation.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar