söndag 23 juni 2013

Midsommar

Midsommar helgen är över.
Efter att ha varit uppe vid Älgsjön i några dagar så är det
skönt att få komma hem till Höglunda igen.
 
Det är väl ingen nyhet att jag inte nyttjar alkohol längre,
och det har jag valt själv.
Men det är märkligt hur folk tjatar på en för att man inte tar alkohol,
vad har hänt ??? Är du religiös ???
har du ont någonstans ??? du kan väl smaka bla bla...
 
 
Som ni ser så är jag lika tokig ändå.
Jag bjuder på mig själv.
 
Om ni undrar över dom mörka fläckarna på magen,
så är det operationshålen från min Gastric by pass op.

 
Så hade man då klämt på sig sin efterlängtade bikini.
 
 
Efter doppet var det dags att posera lite på beachen :))
 
 
 
På nätterna åkte jag hem,
vem orkar sova när det är värsta partyt,
stora baslådor och högtalare.
Jag åker till Älgsjön för att njuta av tystheten,
 fiska och prata och skratta med goda vänner.
Inte få hjärtat att slå frivolter.
Gubben och jag kom överens om att inte fira midsommar där uppe något mera.
Då sitter vi hellre hemma och njuter på altanen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar