torsdag 27 juni 2013

Det känns konstigt att säga.
" Nu ska jag åka till jobbet " men jävligt skönt kan jag säga.
Bjurbäckens Slusscafe är min arbetsplats i sommar.
kom gärna och ta en fika hos mig och mina arbetskamrater.
 
 
det är en riktig njutning att få vara på ett sådant vackert ställe,
bara det blir vackert väder någon gång.
Det är tom så att jag längtar utomlands till solen,
jag som aldrig pratar om det annars.
Fast inte bara ligga och sola, utan se sig om lite.
 
I går var sista gången på Kulstigen som jag är med och arrangerar.
Jag fixar fikat, kaffe, bröd, dricka och godis.
 
 
Vi kör 8 onsdagar, åldrarna varierar mellan 7-75 år,
vi har jätte trevligt och fikat är väldigt uppskattat.
Efter varje onsdag kväll har jag fixat priser som vi lottar ut på startkorten,
så alla kan få pris, även om du blev sist.

 
I går var en stor dag för mig,
då jag äntligen vann dam klassen.
Jag sköt 113 av 120 möjliga poäng.

 
En stolt dam kan jag säga, som fick dom andra skyttarna att både le och applådera mig.
Teater apan Virre, det är jag det.
 
Nej ni, dags att åka till jobbet.
Ha det gött där ute så hoppas vi på SOL i helgen :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar