måndag 6 maj 2013

Så var det detta med foton..
ni kanske tycker att det är trist att kolla i min blogg när jag lägger ut en massa kort.
 
 
 
 Men jag måste få visa mina bilder för någon,
hitta en gammal liten ladugård med plats för 2 kossor
och några hönsreden...
Visst är det mysigt, jag går där med min kamera och funderar på vilka som
kan ha bott på gården, vad dom gjorde för att försörja sig.mm.

 
Så har vi det här vackra huset som bara förfaller,
det ligger på vägen upp till Storhöjden.
Fy så tragiskt.
 
I går var det forsens dag i Asphyttan,
Jag , Carro och Lukaz åkte ner för att gå tipspromenad och fika lite.
 
 
 
Vädret var underbart, förutom att det blåste småjävlar.
Jag blir så trött på blåsten.
 Lukaz blev trött i fötterna, så han satte sig ner en stund :)
 
 
Det blev en jättebra dag.
 
Fotade lite blommor när jag kom hem,
kröp omkring som en orm i gräset :)
 
 
Och våran vackra skogs stig bakom huset.

 
Nu har ni fått gosa er lite bland mina bilder.
Hoppas att någon föll er i smaken.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar