lördag 25 maj 2013

I dag har det varit en underbar dag.
Min Leffe har kommit hem från Kanada.
Efter att ha varit borta i 12 dagar.

 
Skönt att allt är som vanligt igen.
Han har så mycket att berätta, är så glad för hans skull
att han fick uppleva detta äventyr.
 
Här är Campen och jakt guiderna,
George och Udo.
 
 
Så här bodde dom mitt ute i buschen,
dit ingen väg går. Endast Bandvagnen.
 
På dagen när Leffe sov, åkte jag o Lukaz ner till Camilla.
 
 
Det här var lycka när han fick sätta sig på crossen

 
Visst är dom väl vackra dessa två.
Bara färgerna gör att man riktigt smälter.

 
Lukaz ville kolla på alla kycklingarna.
Dom sprang överallt.

 
Man mår bra i själen av att få komma ut på landet.
Enda nackdelen hos Camilla är att det är så öppet.
Så när det blåser får man hålla i sig ordentligt....
hahaha..
 
I morgon är det visst min dag.
"Mors Dag"
Det trodde jag att det var jämt.
 
God natt till er där ute.
Dröm gosiga drömmar
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar