lördag 18 maj 2013

Fy fasen vad jag längtar efter min Leffe.
Fick höra att stysonen har skjutit en Björn..jättekul.
Men jag hoppas att Leffe får skjuta också.
 
Han ringde till mig häromdagen, han var inne i en jättestor byggnad,
det var det värsta han sett.
570 000 kvadrat stort.
Herregud alltså, vilken upplevelse för Leffe....
 
 
Jämför med Ullared som är 30 000 kvadrat
 
 
 
I dag har jag varit på något riktigt kul.
Kosläpp i Väse
 
 
Här sitter sällskapet o väntar.
 
 
 
 
Tänk ändå vilken känsla efter att varit instängda i en ladugård hela vintern,
äntligen få komma ut i det fria.

 
Dom hoppa o studsade, var helt lyriska.
Jag blev nästan gråtfärdig när dom sprang omkring i solen.

 
Dom spana in oss åskådare som säkert var närmare 1000 st.
Dom undrade nog varför vi stod där och glodde på dom.

 
Jag hade i alla fall tur som fick provåka traktorn på gården.
Dom undrade om jag kunde plöja en åker...
Självklart ställer man upp :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar