lördag 29 december 2012

Snart slut

Nu är det snart slut på 2012, och alla håller på att planera inför
nyårskvällen...
Jag är inte bitter, men varför ska det bli så hetsigt för att det blir en ny dag och år...
 
95 % av de vuxna måste supa,
det ska vara champagne, välkomsdrink, öl eller vin till maten o drinkar.
Jag vet att jag låter som värsta torrbollen,
men jag har inte tagit alkohol sedan augusti...
Och ärligt så längtar jag inte heller...
 
 
Tänk ändå så bra jag mår nu...
Jag röker inte längre, super inte...
mina knän mår mycket bättre..
jag är smal o snygg :))
Jippppiiiiii..
 
Min nya One Pice som jag var till Billiga Niklas o köpte idag..
endast 249 kr..
 
 
Men jag ska inte ljuga för er...
riktigt bra mår jag inte, jag har fått SVINKOPPOR..
fy satan vad det kliar..jag äter penicillin så det börjar bli bättre...
Man är väl mera mottaglig sen operationen...
 
Jag har stora sår i armhålan och under hakan...
även på armarna...
Jag tvättar mig hela tiden med tvål o vatten...
alsolsprit...
Byter handduk varje dag, även örngott o lakan...
Kläder måste okså bytas ofta...
Mycket tvätt blir det.
 
 
Men vad gör det, när man har denna solstråle
till barnbarn...
Här borstar han sina tänder hemma hos mig (farmor)
 
Ha nu en riktig skön Nyår, och stressa inte ihjäl er för  detta...
Ta hand om varandra och gosa riktigt istället...
 
Sänd en tanke till alla barn som får stå ut med fylla och bråk.
Jag vet själv hur det var som liten.
 
Gott nytt 2013
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar