lördag 27 oktober 2012

Sömn

 
Å va jag hatar att inte kunna sova...
Ibland så är det bara så, tankarna går runt i huvudet...
Speciellt om man upplevt något under den gågna dagen.
 
 
 
 Vad är skillnaden på folk o folk....
Bra fråga, något att tänka på...
 
För övrigt så mår jag skitbra...
provade en liten bit smörgåstårta idag...
det gick jättebra med bröd...
 
-19 kg visar vågen nu...
 
Beach 2013 här kommer kärringen :)
 
Här är åter ett kort på min tjur som jag sköt.....
 
 
Nu är klockan 00.42
God Natt..


3 kommentarer:

  1. Hej ! Vad duktig du är..ha en härlig vecka ♥ kram Lize-Lotte

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var ett tag sedan jag kikade in. Grattis till den fina tjuren. VI har inte haft så bra flyt med älgjakten...dåligt med älg hos oss.
    Även ett stort grattis till viktminskningen, vad duktig du är. Jag skall ner en del med och tagit upp min träning igen och har en PT som sparkar på mig. Börjat för 3 v med honom. I helgen blir det ut med táxarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älgjakten har gått riktigt bra för oss....
      Det där med vikt är ett stort dilemma, men nu mår jag toppen..
      Lycka till med jakten :)

      Radera