tisdag 1 maj 2012

Foto !!!


Här har jag testat att ta bild på ett rörligt mål..
Det gick väl ganska bra...


Simba var inte rörlig..hon poserade hellre för mig !!!!


Lukaz får bara hänga på  !!!!!
Han är så perfekt för farmors fotokurs.


Än blommar mina påskliljor....
Min foto lärare skulle nog säga att vide kvisten inte skulle varit med !!!
Men jag tyckte att det passade bra..


Grodorna lekte för fullt i Älgsjön...
Men den här var nog mest nyfiken på vem jag var som traskade runt i vattnet !!!


Vi passade på att gosa oss lite när vi var ute med båten...
En god grillad köttbit med potatis sallad blev det !!!

Vilken underbar tid vi går till mötes !!!

En riktig vän är någon som tar emot dig fastän ni inte träffats på ett par veckor....
Men dom är få.. tänk på det..var rädda om dom..det är jag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar