lördag 5 maj 2012

Crossbanan !!!

I dag har jag haft ett roligt uppdrag !!!
Jag fotade Emil när han körde cross...
vi har i uppgift att fota rörliga bilder tills på tisdag när det är dags för fotokursen igen.....

Jag är nöjd med bilderna !!!

I går var jag ute och fotograferade på Persbergs rakan...
Bilisterna undrade väl vad jag stod med kameran där för !!!

Men det krävs en del om man inte ställer in kameran på automatic !!!
Bländare och slutaren ska vara rätt !!!!

Jag åkte till min vän Dee-Anna och drack kaffe..samtidigt som jag passade på att fråga
hennes son Adrian om lite hjälp med kameran...
Han går foto linjen i Karlstad och är jätteduktig..


Här får jag min nalle tatuerad...
Den symboliserar min son..
han är min nallebjörn :)



Nu har klockan blivit 23.15...
Så nu kryper jag ner under täcket...
I morgon ska jag fota rinnande vatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar