söndag 4 mars 2012

Vårkänslor

Vilka underbara dagar det har varit..
Visst är det väl skönt när solen tittar fram och man riktigt känner
hur det killar både här o där i kroppen....
Våkänslorna flödar.....



Jag kunde inte hålla mig...
jag var bara tvungen att pynta till det på trappan med blommor
ris o fjädrar...


Nu tänker ni säkert....
"Har hon redan påskpyntat"
Jaaa det har jag...
Påsken är så kort så varför inte njuta lite av dom vackra färgerna !!!!


I går kunde vi äntligen fira Lukaz 1 års dag...
efter att dom haft magsjuka och flera i familjen...
Gissa vem som inte hade det...MEEEEEEEEE !!!!!
Det tar dom klena först :)
Skämt å sido..jag tillhör den lyckliga skaran som brukar få det en gång vart 10:e år.


Min underbara son Pierre med sin son Lukaz...
Jag och styvfarfar köpte en mys fåtölj och toasits....
Fåtöljen gilla han riktigt mycket...man kan fälla ut den så att det blir
en säng också...där kan han sova middag på dagarna...


Så var det dags för traditionen....
Ljuset skulle blåsas ut....och så sjöng vi förstås för Lulleman !!!!



Vilken lycka...
Tänk att få äta tårta med händerna och kladda som man vill....

Farmor älskar dig Lukaz....
Du är helt underbar <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar