måndag 9 januari 2012

Resan.

Vi har varit ute på en 23 timmars kryssning till Åbo..

Inte så konstigt att resorna är så billiga..
dom tar ju ut allt på maten.. fy fasen va dyrt...
Bara 1 frukost kostade 108 kr...
det är det inte värt för ett ägg en smörgås o ett glas juice...


Denna bjöd Anita mig på...
Mohjito..jättegod med lime o vodka...


Här är vi framme i Mariehamns hamn på Åland...
Vi var tillbaka i Stockholm kl 18,15..

Trevlig resa med grannar och bekanta från Eskilstuna o Lesjöfors...

I går hjälpte jag Nicole att köra hennes saker till nya lägenheten..
En etta med kök vid Sundsta tjärn...
Jag hoppas att allting ska ordna sig för min ängel...
Det är jobbigt att se sina barn lida...

Bilderna är otydliga för att jag tagit dom med min mobil...

Men snart blir det massor av nya bilder...
I dag beställde jag ett porträtt objektiv...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar