måndag 16 januari 2012

Helgen !!!


Helgen har varit riktigt bra....
Fredag gjorde jag mat i Wokpannan..
Det var riktigt gott...

Lördag ville Leffe bjuda grannarna på mat..
Det blev en 3-rätters meny med rödvin till..

Förrätten bestod av rostat bröd med en röra av...
kantareller, rödlök och gräddfil...

Varmrätten innehöll skinkstek, potatis, gräddsås och grönsaker..

Vi avslutade med efterrätt som var  Camenbert med hjortronsylt..

Jag lovar att det var så jäkla gött...
han är duktig min Leffe...

På söndag åt vi älg gryta..
och till efterrätt blev det fruktsallad...

Senare på söndag hämtade jag Tova och sen Lukaz...
det var julgrans dans på torget...


Och idag måndag blev det auktion i Folkets hus...
där gjorde jag allt några riktigt bra fynd !!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar