onsdag 22 december 2010

Närmar sig :(

I dag har jag gjort julgrupper och så har man varit blomsterbud...
Helena var med och hjälpte mig....i den bistra kylan...
I morse var det -25 grader...nu kl 22.20 är det -18 ...

Fan va jag tycker det är jobbigt med julen....förr var det alltid kul..men inte nu längre...
Vet inte riktigt vad det beror på....man vill så mycket...men det räcker inte till..
Klart att det blir jobbigt med alla separationer hit o dit...
Man vet inte vart man ska ta vägen till slut...
En del hör bara av sig när det är något speciellt....
Men det kan då jäklar kvitta.....Jag har de mina.....det räcker för mig...

Tänk va många det är som har det svårt i jul...och som ska handla massor av saker...
fast dom inte har pengar..Vissa sjunker så lågt att dom tar telefonlån...vad tänker dom med egentligen...bara för att göra en del nöjda....
En del separerade föräldrar tävlar nästan om vem som har köpt dyrast presenter..
Man kan väl inte köpa sina barn...fast vissa tror visst det...stackars jävlar...

Pierre o Nicole..jag älskar er över allt annat...
Och dig Staffan..för att du alltid finns för mig...
Och självklart min Leffe....puss puss
Jag återkommer i morgon igen....
Stressa inte ihjäl er nu....bara för att det är jul...
Det är ändå över på 24 timmar...


Nostalgi bilder på mig...1978-1979


Natti....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar