söndag 26 december 2010

Annandag jul

Då var julen över för detta året.....
Jag är så lycklig....har nyss vunnit på måltipset....7 av 8 rätt...
5300 kr gav det....jiipiiii....
Rad nr 5...skulle haft 26 istället för 28...undrar vad man fått då....
Det ska man inte spekulera i....jag är jätteglad för detta...

Julafton var trevlig...vi var till Hällefors en stund..
sen åkte vi hem och fixa mat till Pierre, Carro, Nicole och Emil....

Nicole delade ut paket....min underbara dotter...

Många bra paket blev det...presentkort på Kapp Ahl....prenumeration på Lantliv i 7 mån...
Grundkurs i scrapbooking i Kristinehamn med min dotter...
www.mazzarin.se
Det ska bli jättekul....
En ny perkulator blev det också...så fick jag en kokbok om programmet
"Halv åtta hos mig "

Sonen Pierre och hans sambo Carro väntar en liten kille i februari....
Nicole kunde inte hålla sig..hon var tvungen att köpa detta gulliga set :))



Det blir fint att sätta på "Farmors" lilla gull till hösten......

Senare på kvällen fick vi besök av Pirre, Lisa, Alwa, Melwin och Lisas pappa Leif...
Jag fick paket av dom små klimparna....

Juldagen fick vi besök av twinsen...dom sov över hos oss...
jag låg i tv rummet med dom...dom somnade 20.00 och 20,30.....
sov till 07.30 i morse...


i dag på förmiddan åkte vi ner till "Degis" och fikade..
plus att vi bytte paket..jag fick denna vackra ängel.....



Visst var den väl vacker :))
Ha det nu så gosigt mina vänner...
jag kommer sova jätteskönt....i morgon åker jag och Carro till Karlstad.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar