måndag 27 december 2010

Mellandags Rea..

Dagen började med hjärtljud från mitt blivande barnbarn.....
Jag fick följa med Carro till barnmorskan på kontroll.....
Åh vad det kändes underbart att höra hjärtljuden slå...
Jag ska bli riktig farmor.....

Senare åkte jag och Carro till Karlstad på mellandagsrea...
Jag köpte lite barnkläder på H&M....
Sen var jag på Kapp Ahl eftersom jag fick presentkort därifrån..
 i julklapp av min kära sambo...


Denna hade jag sett innan jul..så den haffa jag direkt....
även den romantiska scarfen blev min....
När jag stod i provrummet så fick jag se en vacker tunika som hängde
på en galge....min storlek och REA 150 kr....
Den passa perfekt...så den fick också följa med hem....


Kul att för en gångs skull få köpa något till sig själv :))

Hemma i köket på Höglunda blommar den vita Hyacinten...
Den doftar ljuvligt...


Den har sällskap i krukan av en växt som heter Fitonia.....


Jag köpte även en mysdress (Pyjamas)....
rosa byxor och rosa/vit randig överdel.....

Jätte gosigt.....
                                                                  Kramar till er...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar